Miffer - helt tæt på

Mit billede
Hvidovre, Denmark
Jeg startede med at interessere mig for figurhobbyen tilbage i 1996, jeg var 13 dengang. Da jeg sammen med nogle venner købte mine første figure og derved startede min lange rejse igennem hobbyen. Den gang kendte jeg ikke til noget som helst, mine første figure var en tactical squad Ultramarines og derved var min skæbne forseglet. Det startede som sagt med Space Marines til 40k og blev til Lizardmen i Fantasy, hvilke begge dele blev skiftet som årene gik. Jeg har malet og spillet lige siden, dog har jeg hoppet lidt fra producent til producent. Nå lidt mere om mig selv istedet for at det overflødige.. Jeg er i skrivende stund 28 år og igang med at uddanne mig til Pædagog på Pædagogseminaret Storkøbenhavn som ligger i Skovlunde. Jeg er startet på mit 5. semester d.20 august

torsdag den 22. marts 2012

Cygnar genoptaget

Så er jeg igang igen, efter en playdate med en kammerat har jeg hevet mine Cygnar figure frem igen og er begyndt at male dem. Jeg skal spille en omgang Warmachine/Hordes idag og det glæder jeg mig til.
Jeg fandt ud af jeg siden sidst jeg havde dem fremme kun havde malet lidt wrecks og en squire.. Så måtte jeg jo gøre noget ved det, så jeg er gået igang med min ene unit Long Gunners med deres Unit Attachment.

Så er min fætter kommet hjem fra USA efter en lille rejse og han har købt flere figure med hjem til mig så nu er der endnu mere at male. Der var en unit Precursor knights plus deres UA samt nogle solo'er og dem glæder jeg mig til at samle og male da det er en af mine ynglings units.

Så her kommer en opdateret liste over figure jeg har malet og dem jeg mangler

Malet
Commander Adept Nemo warcaster - 1 model
Commander Coleman Stryker warcaster - 1 model
1 Unit Trenchers med UA og WA - 13 modeller
1 unit Gun Mages - 6 modeller
Field Mekaniks Unit - 3 modeller
3 Storm Smiths solo'er - 3 modeller
Maxwell Finn solo - 1 model
1 Journeyman Warcaster solo - 1 model
1 Charger light jack - 1 model
1 Lancer light jack - 1 model
1 Hunter light jack - 1 model
1 Defender heavy jack - 1 model
1 Centurion heavy jack - 1 model
Victor Pendrake solo - 1 model
Reinhard solo - 1 model
Squire solo - 1 model (skal dog males om)
4 Heavy Wreck marker - 4 modeller
9 Light Wreck markers - 9 modeller

Warcasters
Allister Caine
Epic Allister Caine
Epic Coleman Stryker
Victoria Haley
Epic Victoria Haley
Epic Sebastian Nemo
Kara Sloan
Dominic Darius
Markus "Siege" Brisbane
Jeremiah Kraye

Solo'es
Squire
Stormsmith Stormcallers x3
Journeyman Warcaster
Journeyman Warcaster Variant
Arlan Strangewayes
Gun Mage Captain Adept
Trencher Master Gunner
Archduke Alain Runewood

Units
Trencher Chain Gun Crew x1 - 2 modeller
Arcane Tempest Gun Mages - 6 modeller
Arcane Tempest Gun Mage Unit Attachment x1 - 1 model
Field Mechaniks Gobber x1 - 1 model
Long Gunners x2 - 20 modeller
Long Gunner Unit Attachment x2 - 4 modeller
Storm Lances x1 - 5 modeller
Stormblade Unit Attachment x1 - 2 modeller
Stormguard Unit x1 - 6 modeller
Sword Knights x1 - 10 modeller
Sword Knights Unit Attachment x1 - 2 modeller

Light Warjacks
Thorn
Grenadier
Lancer
Sentinel
Hunter

Heavy Warjacks
Ol' Rowdy
Ironclad
Hammersmith
Stormclad
Thunderhead
Cyclone

Minions/Merc's
Alten Ashley

Så alt i alt 37 malede modeller samt 13 Wrecks ud af alt for mange modeller ;)

Indtil næste gang

1 kommentar:

  1. Du har nok at se til min ven!!!!!

    Såååå....Hvad venter du på? FÅ DET SÅ MALET !!!


    Hehe... Ser frem til at se resultaterne!

    SvarSlet