Miffer - helt tæt på

Mit billede
Hvidovre, Denmark
Jeg startede med at interessere mig for figurhobbyen tilbage i 1996, jeg var 13 dengang. Da jeg sammen med nogle venner købte mine første figure og derved startede min lange rejse igennem hobbyen. Den gang kendte jeg ikke til noget som helst, mine første figure var en tactical squad Ultramarines og derved var min skæbne forseglet. Det startede som sagt med Space Marines til 40k og blev til Lizardmen i Fantasy, hvilke begge dele blev skiftet som årene gik. Jeg har malet og spillet lige siden, dog har jeg hoppet lidt fra producent til producent. Nå lidt mere om mig selv istedet for at det overflødige.. Jeg er i skrivende stund 28 år og igang med at uddanne mig til Pædagog på Pædagogseminaret Storkøbenhavn som ligger i Skovlunde. Jeg er startet på mit 5. semester d.20 august

fredag den 23. november 2012

ORKS ORKS ORKS

Challenge accepted!

I forbindelse med en udfordring (mal 1500 point på 6 måneder) på et forum, er jeg begyndt at male min langsomt voksende Bad Moon Orkhær, med det formål at den skulle gerne ende med at være fuldt malet. Der bliver ihvertfald ikke købt mere ind til den indtil de første 2000 point er malet. Indtil videre males der 250 pts om måneden, hvilke i sig selv ikke er så meget, men på et tidspunkt skal jeg jo også igang med de 50+ fodtusser der er i min samling.. ikke et tidspunkt jeg ser frem til, og de bliver nok malet i grupper af 12-15 ad gangen.

Dette er resultatet af mine første 250 point (295 pts) for November måned, der er 85 point i min Deff Dread og 210 point i min 20 'Ard boyz. Jeg er færdige med 14 boyz indtil videre og er helt færdig med min Deff Dread.










Der mangler dog 3 modeller på billedet, men det er to almindelige og en mere med Big Shoota.












Der mangler alle de andre upgrades til Deff Dread'en, men de bliver malet løbende når jeg får brug for dem.

Det næste jeg regner med at male er enten 10 Nobz (405 points) for at komme lidt forud eller min Warboss (85 point) + mine Warbikers, som er konverterede vildsvin (160 points). Men nu må vi se hvad der bliver malet. Det er ihvertfald en rar følelse at komme igang med bloggen igen, den hjælper lidt med at holde gejsten oppe :)

God weekend til folket
Morten

1 kommentar:

  1. Helt sikkert!

    Elsker den gule farve til dine grønhuder!!

    Tag dine nobs først. Så noget infantry (15 stk) og beløn så dig selv med at male din warboss.

    Hvis jeg må komme med et lille forslag.

    Lige meget hvad så ser det rigtig fedt ud!!!

    SvarSlet